.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسیس شهرک فناوری آزاد شفا در مازندران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران از تاسیس شهرک فناوری آزاد شفا در آینده ای نزدیک در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، کیومرث نیازآذری در جلسه شورای پژوهش و فناوری واحدها و مراکز مازندران بر اهمیت توجه و توسعه فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران رکن مهم یک سیستم دانشگاهی و آموزشی را فعالیت پژوهشی دانست و افزود: در حقیقت فعالیت‌های پژوهشی سبب کشف زوایای جدید در علم و تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح می‌شود.

نیازآذری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تاسیس تا به امروز خدمات ارزنده و قابل قبولی را ارائه کرده است، تصریح کرد: دهه چهارم از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دهه رونق کیفی شناخته می‌شود که تحقق این امر با اهتمام، تلاش و پیگیری‌های مسئولان در حوزه پژوهش میسر می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش و پژوهش دو بال و مولفه مهم در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی هستند که آموزش پایه و اساس پژوهش است و پژوهش یک نقش تکنیکی و راهبردی در توسعه آموزش و در واقع این دو لازم و ملزوم همدیگر هستند.

نیازآذری با بیان اینکه به‌زودی شهرک فناوری آزاد شفا در این استان تاسیس می‌شود، تصریح کرد: همه واحدهای استان باید به سمت تولید محصولات دانش‌بنیان حرکت کنند و معاونان پژوهش باید بیش از پیش در این زمینه کمک و تلاش کنند، اگر دانشگاه تولید نداشته باشد و اگر نگاه خود را تغییر ندهیم به خودمان آسیب خواهیم زد.

وی با بیان اینکه تعهد و تعصب سازمانی یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت در کار است، بیان کرد: پیشرفت این مجموعه به‌دست خودمان است و اگر مسئولان دلسوز و متعهد نباشند در آینده نزدیک مشکلات گریبان‌گیر همه واحدها می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در پایان به تکمیل سامانه ساها اشاره کرد و گفت: واحدهایی که اطلاعات سامانه آزمایشگاهی خود را تکمیل نکردند در اولین فرصت اقدام کنند تا استفاده از این سامانه که هم به لحاظ مالی سبب صرفه‌جویی می‌شود و هم به لحاظ کیفی سبب افزایش سطح کیفی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و پایان‌نامه‌هاست، میسر شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.